Cosima i Idol påminner mig fasligt mycket om Agnes. Jag tror det är läpparna och käken som åker fram hela tiden. Jag vet inte om det är bra eller dåligt..

Och VAD har Clabbe gjort med håret??

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Crazy Smoothie Workshop

Reklamsamarbete med Medborgarskolan Ni som hängt här ett tag vet att jag inte är en fena på att laga mat. Jag är faktiskt ganska totalt

Ursäkta jag har byggt om

Hej fina ni! Vad har du haft för dig i helgen? Jag har ärligt talat gjort så lite som möjligt. Igår låg jag framför TV:n

Det är okej att vara nazist

Lördag kväll. Klockan närmar sig midnatt och jag har precis tittat färdigt på andra Guardians of the Galaxy. Helt okej rulle men som vanligt med alla

Hoppbild på Skotertur

Skotertur på fjället

Måndag i Stockholm och jag drömmer mig tillbaka till Åre, Winter Workation och en helt annan måndag för två veckor sedan då Åreguiderna tog med