
Crazy Smoothie Workshop
Reklamsamarbete med Medborgarskolan Ni som hängt här ett tag vet att jag inte är en fena på att laga mat. Jag är faktiskt ganska totalt

Reklamsamarbete med Medborgarskolan Ni som hängt här ett tag vet att jag inte är en fena på att laga mat. Jag är faktiskt ganska totalt

Hej fina ni! Vad har du haft för dig i helgen? Jag har ärligt talat gjort så lite som möjligt. Igår låg jag framför TV:n

Lördag kväll. Klockan närmar sig midnatt och jag har precis tittat färdigt på andra Guardians of the Galaxy. Helt okej rulle men som vanligt med alla

Måndag i Stockholm och jag drömmer mig tillbaka till Åre, Winter Workation och en helt annan måndag för två veckor sedan då Åreguiderna tog med
4 svar
Haha!
Jag och min syster satt och pratade om EXAKT samma två saker under programmet.
Sambon och jag sa samtidigt att f*n så lik hon är Agnes. Fast sambon la till att Cosima var snyggare. Jaha?!
Kan det vara så att han glömt färga håret?
Sandra > Läskigt!
Alena > Schysst! 😉
A-K > Glömt? I typ 2 månaders tid? 😉