Jag vill ha. ”Bara” 481:- på Strawberrynet. Jag har ingen aning hur den doftar men SJP ligger bakom och då måste det ju bara vara värt det. Jag skulle inte säga nej till de la Renta klänningen heller.

Jag vill ha. ”Bara” 481:- på Strawberrynet. Jag har ingen aning hur den doftar men SJP ligger bakom och då måste det ju bara vara värt det. Jag skulle inte säga nej till de la Renta klänningen heller.


Tjolahoppsan hejsan bloggen! Så var det måndag igen. Det verkar aldrig som vi kommer ifrån dem, måndagarna. De smyger alltid på oss när vi är

Jag insåg precis att min bok redan finns uppe på Adlibris och Bokus! Visserligen utan varken omslag eller synopsis MEN med ett släppdatum (29 januari,

Vi fortsätter Lofoten-resan! Resan till Lofoten via Abisko kan du läsa om här! Innan vi åkte till Lofoten hade vi inte direkt bestämt vad vi

Det är inte direkt någon nyhet att den största “fienden” (som egentligen inte är en fiende men det kan vi prata om en annan gång)