Jag vill ha. ”Bara” 481:- på Strawberrynet. Jag har ingen aning hur den doftar men SJP ligger bakom och då måste det ju bara vara värt det. Jag skulle inte säga nej till de la Renta klänningen heller.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vecka fem och snön

Tjolahoppsan hejsan bloggen! Så var det måndag igen. Det verkar aldrig som vi kommer ifrån dem, måndagarna. De smyger alltid på oss när vi är

Vintern vaknar

Jag insåg precis att min bok redan finns uppe på Adlibris och Bokus! Visserligen utan varken omslag eller synopsis MEN med ett släppdatum (29 januari,

Lofoten Dag 2 – Å, Reine och Nusfjord

Vi fortsätter Lofoten-resan! Resan till Lofoten via Abisko kan du läsa om här! Innan vi åkte till Lofoten hade vi inte direkt bestämt vad vi

133. MINISODE: Är Instagram dött?!

Det är inte direkt någon nyhet att den största “fienden” (som egentligen inte är en fiende men det kan vi prata om en annan gång)