IKEA är länsat på julpynt. Av mig. Och nu är jag så slut att jag inte orkar hänga upp det.

Istället ska jag göra varma mackor. Och uppmana mina bloggvänner att kolla er mail (och Stina att tömma sin mailbox). För nu jämarns ska här glöggas och bubblas.

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Månadsrecap: Januari 2023

Hej och välkommen till ett nytt år! Här får du lite snö. Och lite till. Väldigt mycket av januari gick åt att gräva fram olika

April, april!

Den första april, dagen då jag fyllde 42 år, då låg fortfarande snön i stora högar på gården. En positiv grej med det dock är

Andra halvan av mars

Ironin i att jag tänkte mig sätta och skriva detta härom dagen då det var VÅR. Och så nu dumpar molnen snö över mig och

Klänningsfeeling!

I tisdags fick jag feeling för klänning! Det var ett tag sedan jag fick det nu – och ännu längre sedan jag bjöd på någon