Min premiär på Koh Phangan

I tisdags skulle jag och kollegan Jenny gått på Grönan för att se ”Me and my army”. Dock satte vädrets makter stopp för de planerna och istället gled vi in i djungeln på Koh Phangan och satte i oss thaimat som var utom denna värld. Det finns en anledning att det är väntetid på en timme en tisdag klockan sex.

Här finns billig sprit, dyr sprit och svindyr sprit. Fint krejer.

Det är julafton hela tiden.

Jenny.

Kyckling.

Partyparty.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vecka 45 | London och Berghs och Ångestpodden

Förra veckan fick jag skriva äntligen skriva ”international speaker” på visitkortet. Jag vet inte riktigt hur och när jag ska använda mig av det (jag

VLOG: Jag gjorde det igen! #fail

Förra veckan var jag i Göteborg och rände på Mediedagarna och Bokmässan och red på en häst. Så här såg det ut! Prenumerera på min