Jag bestämde mig för att göra en helt ny blog för den svenska delen och det med besked. Det blir verkligen en IN YOUR FACE upplevelse när man kommer in hit. Lite för mycket jag kanske?

Movable Type samarbetar inte riktigt som vanligt, men jag orkar inte jävlas med det just nu så det får se ut så här så länge.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vad är på tapeten?

ÄNTLIGEN! Jag har fått mitt vardagsrum tillbaka! Om du har hängt med sedan jag flyttade in i mitt alldeles egna hus i somras så vet

Skogens guld

Nu börjar min favoritsäsong – hösten. Luften är krisp och hög, träden sprakar av färger och skogspromenaderna är en fröjd utan myggen. I söndags gav

Logfest

8 bilder från vecka 28

Hallå kompisar! Hur mår ni i värmen? Jag sitter i uterummet och har öppnat upp alla glasväggar men luften står helt still och jag rinner