
Sverigeturné, Corona och för mycket tankar.
Glad lördag kompis! Den hÀr veckan Àr ju mer Àn lovligt konstig. Jag har varit bortrest större delen av den, i Göteborg och Stockholm (och

Glad lördag kompis! Den hÀr veckan Àr ju mer Àn lovligt konstig. Jag har varit bortrest större delen av den, i Göteborg och Stockholm (och

Den hĂ€r sommaren Ă€r ju lite som mitt relationsmönster – ambivalent (lyssna pĂ„ senaste avsnittet av ”Vad fan hĂ„ller jag pĂ„ med?!” sĂ„ fattar du

Vi fortsÀtter Lofoten-resan! Resan till Lofoten via Abisko kan du lÀsa om hÀr! Innan vi Äkte till Lofoten hade vi inte direkt bestÀmt vad vi

Ni kanske minns att jag i november var hemma i Ăvik och hjĂ€lpte till att rensa upp i mitt barndomshem? Det stĂ„r nu tomt och
5 svar
Very najs! Du Ă€r verkligen sĂ„ fin som brunett! Nu lĂ€ngtar jag bara tills pĂ„ tisdag dĂ„ det Ă€r min tur att putsa kalufsen đ
JĂ€ttefint!
Oj, vad fint! Du passar bra i lugg.
Fint tycker jag =)
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket sötisar! đ