070319-newdo.jpg

Jag är jättenöjd! Sanna Hair & Face i PUB-huset (hon börjar dock på H&F på Souk på fredag) klippte och fixade och frågade hela tiden hur jag ville ha det, jättego tjej som inte gav sig förrän jag var helt nöjd! Och hennes skalpmassage när hon tvättade håret var inte att leka med, det var nästan så att jag nickade till. Jätteduktig tjej som jag gärna återvänder till.

Så, vad tycks?

13 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Crazy Smoothie Workshop

Reklamsamarbete med Medborgarskolan Ni som hängt här ett tag vet att jag inte är en fena på att laga mat. Jag är faktiskt ganska totalt

Medborgarskolan Silversmide

Lyxen i att bära något man gjort själv

Reklamsamarbete med Medborgarskolan Herregud, sitter jag med en såg i handen och HANTVERKAR? Nej nu vet jag inte om vi hamnat rätt. Jomen ser ni,

Styrelsekonferens

I torsdags och fredags var det dags för styrelsekonferens/kickoff med nya styrelsen i Influencers of Sweden. Vi hade ju, som ni vet, ett extrainsatt årsmöte