Idag har jag varit på maskinmässa, åkt bilfärja och smakat nya höjdaren Nogger Mint. Nu ska jag äta varma mackor och avnjuta cirkusföreställningen (schlagern) tillsammans med mina käraste. En härligt ovanlig dag.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Frugan

Det är högsommar och livet händer en massa varje dag och jag badar och utflyktar och carpar skiten ur dagen (även om värmen gjort carpandet

Klänningsfeeling!

I tisdags fick jag feeling för klänning! Det var ett tag sedan jag fick det nu – och ännu längre sedan jag bjöd på någon