Idag har jag varit på maskinmässa, åkt bilfärja och smakat nya höjdaren Nogger Mint. Nu ska jag äta varma mackor och avnjuta cirkusföreställningen (schlagern) tillsammans med mina käraste. En härligt ovanlig dag.

Frugan
Det är högsommar och livet händer en massa varje dag och jag badar och utflyktar och carpar skiten ur dagen (även om värmen gjort carpandet



Ett svar
spännande dag pinglan 😉 puss o kram