Var ute och åt tapas igår med ett gäng vänner, en mycket trevlig kväll som slutade med att jag fick en oväntad övernattningsgäst. Vi gick i samma klass på gymnasiet och hennes bästa vän är en av mina bästa vänner, trots detta har vi aldrig riktigt umgåtts privat. Hon går igenom en tuff tid privat och Jenny hänvisade till mig som ett bra bollplank. Det slutade med att vi satt uppe till på småtimmarna och pratade om livet och erfarenheter och varför man gör som man gör och blev som man är. Jag fick se en helt ny sida av henne och jag tror att jag hjälpte henne lite i hennes funderationer. Vissa stunder räknas.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

När blir man som influencer en sellout?

”Sellout” är ett ord som slängs runt rätt frikostigt när det kommer till influencers. Många stora profiler får höra att de är ”sellouts” på vartannat

Klämdag

Så här spenderar vi Valborg i den här pälsbarnsfamiljen. Kramar kameror, tittar på Madam Secretary (har en hel säsong kvar så håll ut!) och återhämtar