En bra kväll

Igår var det mindre ensamt. Då var underbara Mia här. Vi åt pastagratäng och chokladmousse, tittade på Idol och extramaterial från SATC. Det var en bra kväll.

Igår var det mindre ensamt. Då var underbara Mia här. Vi åt pastagratäng och chokladmousse, tittade på Idol och extramaterial från SATC. Det var en bra kväll.
Fy fan va jag hatar ensamma lördagkvällar. Jag önskar jag kunde sitta och tycka det var mysigt. Men det gör jag inte. Det är bara jävligt ensamt.
Jag borde kanske lärt mig vid det här laget att man inte ska försöka vara något man inte är, även om man gärna vill. Men när det knyter sig i magen, då har man kommit fel. Ibland behöver jag en manual över hur jag fungerar, för det här att prova sig fram, det funkar uppenbarligen inte alltid.

Den här klänningen från Lindex har jag varit sugen på ett bra tag. En enkel svart klänningen som går utmärkt att kombinera både till vardag och fest. En basic LBD med andra ord. Ja tack.
Varför blir man alltid så sjukt shoppingsugen när man är helt barskrapad? En av vår tids stora mysterier.
Ser tjejer med inspirationsböcker lite här och där och blir fasligt sugen på att börja klippa och klistra lite själv. Jag vill dock inte klippa sönder mina tidningar. Dilemma.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer