And the winner is…

Helt sjukt vilken adrenalinkick det är, de där sista minuterna av en E-Bay auction, och när det är 10 sekunder kvar så lägger man ett bud och sedan tickar det ner. Och när man till slut står som vinnare så rusar blodet i Formel 1-speed! Det här måste jag göra oftare.

Sugen? Inte då.

Hope har utförsäljning i helgen. Hummm……

Bild saxad från Eleonore.

Campari + filmfestivalen = L’Oréal?

Man skulle kunna säga att Campari sponsrar filmfestivalen. Eller så kan helt enkelt visa det med de här bilderna.

Jenny gillar Campari. I glaset och på väggen. Hon är till och med Campari-röd. Eller julröd. Vilket som. Campari är lite för bittert för min smak. Tror ni att man hamnar på min blogg om man googlar på Campari?

L'Oréal är också sponsor. Av dem fick man goodiebag med hårspray och ögonkräm. Glammigt så det förslår. L'Oréal L'Oréal L'Oréal L'Oréal. Så, nu hittar man bloggen om man googlar på L'Oréal med.

Idag är jag innovativ

Idag provar jag något helt nytt. Självutlösare. Det låter snuskigare än det är.

Det här med självutlösare är en tricky thing. Men samtidigt lite kul. Att det sedan tar en halvtimma och man kommer för sent till jobbet, det är ju en helt annan femma. Jag lyckades ju få skärpa på mitt anlete den här gången iaf.

Ensemble från H&M. Förutom scarfen, den är från Indiska. Fancy-schmancy.

Kärlek

Jag är helt överkär i de här Gucci-kopiorna från Primark. Det var länge sedan jag blev störtkär.

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier