Quick re-cap
Klockan är tre på natten. Jag har varit på en jättenajsig dejt, sedan på storstor fest, druckit vin på Cafét, dissat Village som tog 200 pix i inträde (aldrig i livet!) och sagt tack men nej tack till en (rätt snygg) kille som kom fram till mig på Norrmalmstorg och frågade vänligt om jag ville följa med honom hem och ligga.
Nu ska jag borsta tänderna och sova. Länge.


Senaste kommentarer