
I fredags var jag och hälsade på bästaste Maria och mitt übersöta lilla Gudbarn Lukas. Han är så söt så man vill bara tugga lite på honom. Så här kommer en idolbild. Med vattenstämpel. För om folk kan sno Englas barn så kan de nog sno en goding som Lukas med. Och det vill vi ju inte.
Jag undrar stillsamt varför kommentarfälten ekar så tomt. Det är lite som att stirra på telefonen och vänta på att den ska ringa samtidigt som man försöker komma på ett gäng ursäkter till att den inte gör det. Ni kanske har tappat numret, ni kanske har mycket på jobbet, kommentarerna kanske är trasiga. Ja, ni vet.
Jag är en bekräftelsetörstande liten svamp.
Imorse när jag kom till jobbet låg den här på mitt skrivbord. Kollegan hade varit hemma i Norge över helgen och hittat Julia i tidningshyllan. Kanske mina kollegor anar min besatthet?
När man kör 55 mil ensam, utan radio (trött på alla mina skivor och RixFM som verkar vara den enda radiokanalen som finns i Norrland. Och P4.) och ingen svarar i telefonen så får man väldigt mycket tid att fundera. Många smarta blogginlägg kommer man på också. Inget av dem kommer man ihåg när man kommer hem.
Men en sak sitter kvar. Undran om hur många år det kommer dröja tills det att jag inte längre noterar att det är hans födelsedag idag.
Hur i helvete kan Silver löpa igen? Hon kåtjamade ju senast för två veckor sedan? Man kan ju bli vansinnig för mindre. Imorgon bokar jag in knipps-tid. Äntligen ska det bli frid.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer