Lite blandat.

Jag försöker desperat komma ikapp i min Google Reader, men hur frenetiskt jag än läser så ligger likt förbaskat 600 inlägg och gäckar mig. Och då har jag ändå rensat bort ett gäng uppdateringsgalna fjortisar som jag ändå inte läser.

Lite kuriosa på måndagskvällen? Visste ni att Mark Twain egentligen hette Samuel Clemence (eller något liknande, såg det på en dokumentär på Axess. Jag har typ två kanaler. Orkar inte googla rätt stavning.)? Nu vet ni det. Perfekt isbrytare på nästa fest.

Promenad i skogen med kollegan och vovve tidigare ikväll var bra medicin för en allt deppigare Linda. Mer sånt för knoppen.

Workout värk.

Ikväll ska jag träna. Är det tänkt. Så imorrn kommer ni få höra om träningsvärk. Och på onsdag. Och kanske på torsdag med. Om jag tar i riktigt mycket.

The number which shall not be said.

Efter EGO-kicken igår bar det av till förorten för Lisas 30-årsfest. Grillning, vin och mysiga vänner gillas.

090425-lisa-03

Lisa blev glad för sin SPA-dag på Centralbadet!

090425-lisa-06

Anders, jag och Jenny (aka Pochahontas) är partyglada.

090425-lisa-01

Birthday girl!

090425-lisa-05

Happy times!

090425-lisa-08

Sexy motherfuckers?

090425-lisa-09

Att kylskåpspoesi kan vara kul.

It’s a record.

Inte en överdrivet produktiv söndag, men jag fick ju iallafall lite nytvättade kläder och mat i kylen.

Jag har precis sett ”He's just not that into you” för andra gången, och nej, den blir inte bättre. Med all den talang (och hunkydorymummamän) som är med i den filmen så hade jag faktiskt väntat mig mer. Även andra gången. Men nej, de är tvungna att förpacka in den i ett perfekt litet Hollywood-slut ändå. Det är så jag mår lite illa. Sockeröverdos.

Och så bara en liten parentes. Än så länge har jag haft 4642 besökare på bloggen idag. Mot det vardagliga ca 200. Det är ca tredubbelt av alla besöksrekord jag någonsin haft. Jag befinner mig i ett smärre moln av chock och prestationsångest. Men mest ett litet glädjerus. Thank you Kenza!

Jag avslutar dagen med en stor välkomstkyss till alla nya besökare. Puss!

Veckorevyns EGO 2009

Igår bjöd Veckorevyn in till EGO 2009, en dag i egots tecken. Jag och Mia tog en paus från det fina vädret och gled in på Ambassadeur för att boosta vårt ego litegrann. Mycket trevligt och väldigt rosa.

090425-vr-07

Sveriges största bloggare Kenza var covergirl.

090425-vr-02

Kelly, jag och Mia posade glatt. Typ.

090425-vr-05

Robin sjöng fint.

090425-vr-01

Sedan kramade han på Kelly.

090425-vr-08

Jag kramade på Li som var på plats och modeexpertade.

090425-vr-04

Mia åt överhettade Caesar Chicken-wraps.

090425-vr-03

Jag var glad och Kelly busade lite.

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier