A night at the Hotel.

I fredags stod jag och Petra i kö i en halvtimme för att komma in på After Work på Hotellet. Helt vansinnigt vad lite sol och lite lön gör med Stockholmarna. Dock blev det ingen uteservering, det var som att gå in i en vägg när man skulle ut dit, fick jag höra från säkra källor.

Så istället satt vi i källaren, drack rosévin och pratade om att knarka ostbågar. Eller cheese balls. Så länge det var frasigt med ost så gick det ner. Och så åt jag en konstig hamburgare. Den var god. När jag var liten trodde jag att det hette handburgare. Now, wouldn't that be strange.

090424-hotellet-01

090424-hotellet-04

090424-hotellet-03

090424-hotellet-02

Rosa träd är den bästa sorten

Det här är Stockholm när det är som allra bäst. Precis den här tiden när solen börjar värma stadsbornas frusna själar och hela Kungsträdgården är rosa. Fontänen har precis fjuttats igång och hela stan sitter på trapporna och äter glass och lapar sol. Livet börjar om på nytt.

090426-kungsan02

090426-kungsan01

090426-kungsan03

Pink streak.



På tal om knäckebrödsdansen – VRmingel!

Sunny day.



Solen skiner och det är 15 grader varmt i skuggan! I långklänning och jeansjacka ska jag nu bege mig till Veckorevyns ego-mingel och sedan väntar 30-årsfest i Trånkan. Grattis Lisa!

Sunshine



Här har jag spenderat min arbetsdag. Nu är arbetsveckan slut och det blir vin med Petra! Jippi!

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier