
En av mina absoluta favoriter bland H&M's festklänningar inför jul- och nyårssäsongen till ett härligt budgetpris. Klassiskt snitt, känns lite Jackie O. Jag tar den rosa, vilken tar du?

En av mina absoluta favoriter bland H&M's festklänningar inför jul- och nyårssäsongen till ett härligt budgetpris. Klassiskt snitt, känns lite Jackie O. Jag tar den rosa, vilken tar du?

Mars räknas väl ändå som första vårmånaden? Hittills har jag varit lite skeptisk men härom dagen satt jag UTE och jobbade, tog ner kuddarna till

Glad alla hjärtans dag! Jag ska snart iväg till Jennie och Jon och preppa inför Företagargalan i Övik ikväll men först tänkte jag vi skulle

I samma veva som tuppen togs bort blev två av hönorna – Mumin och Doris – ”sura”. Det innebär helt enkelt att de lägger sig

Tillsammans med sin tvillingsyster driverJessica Lagergrenpodcasten Tvillingpodden. Hela 40.000 människor lyssnar varje vecka på när Jessica och Angelica frispråkigt delar med sig av livet. Jessica har utöver podden också sin blogg,…
7 svar
Jag tar gärna den lila!
Provade den lila i torsdags!
Den svarta, tack. Och så sätter jag på giganto-broschen jag just fick in till butiken!
Svart! Stylar gärna upp den med ngn snygg färgglad accessoar. 🙂
Jag fegade ur och beställde den svarta. Å andra sidan saknar jag ”LBD” så kanske kan detta vara ngt…
Åh jag vill ha både den svarta och den rosa. Ska spana in dem i verkligheten dock.
jag har beställt den svarta!