En av mina absoluta favoriter bland H&M's festklänningar inför jul- och nyårssäsongen till ett härligt budgetpris. Klassiskt snitt, känns lite Jackie O. Jag tar den rosa, vilken tar du?

 

7 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hejhej mars, är du här nu?

Mars räknas väl ändå som första vårmånaden? Hittills har jag varit lite skeptisk men härom dagen satt jag UTE och jobbade, tog ner kuddarna till

En söndagspromenad till Huggsjöstugen

Glad alla hjärtans dag! Jag ska snart iväg till Jennie och Jon och preppa inför Företagargalan i Övik ikväll men först tänkte jag vi skulle

Tillskott i hönshuset!

I samma veva som tuppen togs bort blev två av hönorna  – Mumin och Doris – ”sura”. Det innebär helt enkelt att de lägger sig

66. Jessica Lagergren

Tillsammans med sin tvillingsyster driverJessica Lagergrenpodcasten Tvillingpodden. Hela 40.000 människor lyssnar varje vecka på när Jessica och Angelica frispråkigt delar med sig av livet. Jessica har utöver podden också sin blogg,…