Presentkort och juleskum gör en flicka lycklig

Presentkort och juleskum gör en flicka lycklig

Jag har världens bästa, och smartaste pojkvän. Igår hade vi vår lilla julafton och vad låg inte i de fina paketen, annat än presentkort på Gina Tricot och Bianco, tillsammans med två påsar juleskum, en köksvåg och inte att förglömma, en ny äggskärare (sån KAN man bara inte leva utan.) Han lyssnar oftare än man tror! 😉 Och just ja, den som jag tjatat om hela hösten, en ny ringklocka till dörren! (Inte jag som tjatat egentligen, mest C.)

Äntligen ska jag få se ”The Family Stone”! Min lycka är gjord! Och mumsa gulaschsoppa. Yum.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hej från flyttkaoset!

Hallå kompisar! Jag ville bara kika in och ge er en snabb update på livet. Egentligen borde jag stå och packa eller skrubba en ugn

Sorgen över att nu är det slut

I år slår den hårt. Post-vacation-blues. Efter-semester-depressionen. Upplevelsebaksmällan. Sorgen över att nu är det slut. Jag har nu varit inlåst (mer eller mindre frivilligt på

Jag har byggt en odlingshylla!

Jag har byggt något! Med mina egna två händer! Jag har inget växthus (kanske nästa års husinvestering?) så den här tiden på året är det

Överexalterad och livrädd

Någon frågade mig nyligen, ”hur känns det med allt nu” och jag svarade spontant ”jag är överexalterad och helt och totalt livrädd. Och precis så