Nu vill jag ha TV8. För jag vill titta på Hanna och Ebba och Belinda. Jag var inte speciellt imponerad av Joanna Rose föredrag för några veckor sedan, men jag tror ändå att det kan bli väldigt intressant.

Men jag kan inte se för jag har ettan, tvåan, fyran och sexan. Och för tillfället inte ens en fungerande fjärrkontroll. Kan ni titta åt mig? Vad säger de, vad säger de??

4 svar

  1. Du kan kolla på nätet sedan, på tv8:s hemsida. Det brukar jag göra för jag har inte heller den kanalen. Första gången jag kommenterar förresten. Jag gillar bloggen, du är modig som skriver så mycket av det du känner! 🙂

  2. Hej! De lägger upp det på TV8.se i efterhand, ska försöka länka till det i bloggen imorgon. Men nu – lägga mig och läsa deckare! Bästa hälsningar/Ebba

  3. LINDA G:
    Tack för tipset, för kommentaren och för komplimangen! 🙂 Fortsätt kommentera!

    EBBA:
    Jag förstår inte hur du kan läsa innan du lägger dig och sover, jag somnar med boken på näsan. Lycko dig! 🙂 Nu ska jag spana in på nätet!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

86. Sökmotoroptimering och styrkan i bloggen med Jennifer Sandström

I det här avsnittet tar jag ett snack med SEO-drottningen Jennifer Sandström. Vi pratar om bloggen och vad som krävs för att den ska bli framgångsrik. Jennifer berättar också vad du ska tänka på när du vill sökmotoroptimera din blogg, hur viktigt det ä…

Vecka 41 | Galaveckan

Förra veckan ägde ju Stora Influencerpriset rum och hela veckan cirkulerade kring det. När jag sitter här har jag blandade känslor kring kvällen, det finns

En stund i en annan verklighet

Härom dagen åkte jag hem till min kära vän Jenny och hennes fina lilla familj. Vi pratade om livet och tog en drink (eller fyra)

En söndag då jag stöpte ljus i Brynge

När mamma fyllde år för några veckor fick hon, i present av mig och Anna, en eftermiddag då vi tillsammans skulle åka iväg och stöpa