Det kanske inte är jättekonstigt att jag känner mig rätt seg idag, och vad passar då bättre än att slappa på en filt i Tantolunden framför ”Ung Rebell”? Stockholms Filmfestival kör sommarbio iår igen och ikväll ska jag dit med Jonas och sträcka ut mig, äta lite gott och se film. Nästan som drive-in och då måste man ju se en gammal svart/vit film. Nu hoppas vi bara på uppehåll.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Kom och träffa mig på bokmässan!

Nästa vecka kommer gå ner i historien på min bucket list – jag ska nämligen närvara på Bokmässan i egenskap av FÖRFATTARE! Det är så

En söndagspromenad till Huggsjöstugen

Glad alla hjärtans dag! Jag ska snart iväg till Jennie och Jon och preppa inför Företagargalan i Övik ikväll men först tänkte jag vi skulle