De har sopat balkongen och målat balkonglådan och nu håller de på att plocka ned byggställningen! Wohooo! Ikväll är det jag som sitter på balkongen med ett glas vitt och läser en bra bok! *doing the dancing baby*

3 svar

  1. Hahaha! 😀 SNÄLLA, filma när du gör ”the dancing baby”!! Kommer bli sommarens hit!

    Fan vad skönt, när jag mår bättre kommer jag susandes med vinboxen i högsta hugg, så kör vi! Uuut iii sooolen…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Svampjakt

Glad lördag! Just nu pågår Bokmässan för fullt i Göteborg och förra året var jag ju där för att prata om ”Yrke: Influencer”. Känns lite

Saga Becker Våra Tungor Smakar Våld

Våra tungor smakar våld och en stund i New York

När jag var i Stockholm sist hade jag också turen att få närvara på Saga Beckers bokreleasefest av hennes debutroman ”Våra tungor smakar våld” (annonslänk).