Regn i luften, sol i sinnet?

Regn i luften, sol i sinnet?

Meeen! Det skulle ju bli sol idag! Det hade jag ju bestämt! Jag skulle ju flanera på stan i fina pjucks och inte med ett paraflax!

Jaja, det får bli sol i sinnet istället för in till stan måste jag. Ska hämta ut teaterbiljetterna till ”Älskade” som jag och Sofia bjudit Jenny på i födelsedagspresent. Så på torsdag kväll är det destruktivt kärleksdrama som gäller för oss chicas på Teater Giljotin. Som hand i handsken, eh?

På tal om Jenny, grattis på födelsedagen din gamle räv!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vloggvecka Dag 1: Isbad och mammografi!

Mitt livs första vloggvecka börjar idag! Denna måndag fick också lite sällskap av söndagen eftersom jag igår var ute och isbadade! Det är ju GULD-content

En torsdag ur systemkamerans lins

Nu ni, nu är det classic blog vibe. Vi snackar vardagsblogg – IDAG – och bilder tagna med systemkameran?! Jag minns inte sist 80D:n fick

Det blir bättre imorrn.

När jag gick och la mig igår tänkte jag ”det blir bättre imorrn”. Men jag vaknar med samma ångesttyngd över bröstet. Samma ont i magen