Hej bullen, jag har ett problem. Allvarligt asså.

Idol och Top Model 8 krockar numera varenda kväll. I löv Idol men jag har ju hängt med Top Model och vill ju se hur länge min älskade knubbis håller sig kvar. Me need Tivo.

Så vad säger ni? Idol eller ANTM? Eller kanske Jamie på femman? *brr*

TV och jobb. Jorå såattteehhh….

3 svar

  1. När två sändningar krockar på TV brukar jag zappa mellan kanalerna, men om och om igen har det visat sig inte riktigt fungera. Och vi har inte inspelningsbar DVD. Och det är inget vi tänker lägga pengar på. Och jag har nog inget bra förslag. 🙂

  2. Top Model helt klart!
    Men TP går i repris på lördagar, så Idol går ju att se… Jamie gillar jag – men hans nya Australien-projekt är lite för mycket. Så, nä, TP ska det vara! 😉

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Rimfrost

Härom veckan åkte jag till ICA för att hämta upp ett paket som jag fått. Det var en present från Jonna Jinton och hennes Johan,

Vitsippans dag

Vitsippans dag

För sisådär två veckor sedan var jag och familjen till Brynge Kulturområde i Sidensjö. Där skulle man nämligen fira Vitsippans Dag med en massa lokala

Vinter 2.0

Hej helgen! Jag sitter på tåget till Stockholm där jag ska hänga ett gäng dagar och jobba, spa:a och prata på en konferens. Solen skiner

99. Om att våga förhandla med Fanny Lindkvist

Fanny Lindkvist driver Less Carbs, där hon bjuder på recept och inspirerar sina följare till att leva hälsosamt och giftfritt. I år vann hon dessutom Folkets Val i Matbloggspriset. Men hon är också otroligt skicklig på att förhandla och hennes orubblig…