Igår när jag skulle åka från Göteborg upptäckte jag till min totala fasa och förbannelse att jag hade strulat bort mina handskar. Min bästa gissning var att vi hade gått skilda vägar i taxin från hotellet men jag tänkte ändå att jag skulle ringa hotellet och kolla så jag inte hade lämnat dem där. Och Gud var god idag, för visst låg de snällt på rum 303 och väntade på mig! Så nu är de på väg hem till mig. Och jag är glad igen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Gravidfotografering med syrran

Idag fyller min älskade lilla systerson Vilmer 3 veckor och det tycker jag vi firar genom att titta på några bilder jag tog på syrran

Jag har blivit med tavelvägg!

Jag har äntligen blivit med tavelvägg!! Kolla så himla magisk den är! Så nöjd!! I så rackarns många år har jag önskat mig en alldeles

I min iphone

Vilka appar har jag i min iPhone?

Såg att Sandra gjorde ett sådant här inlägg om sin telefon härom veckan och tyckte det var lite kul så nu härmapar jag och visar

Nyår

2017 – En årskrönika

Gott Nytt År! Det är bara timmar kvar av 2017 och hög tid att summera året! Det har varit ett bergochdalbaneår, minst sagt. Men det