Happ, så nu sitter man här och snyftar framför ”Extreme Home Makeover” igen och vi har inte ens kommit till första reklampausen än!

En hemma-midsommar
Jag har på senare år landat i åsikten att midsommar är min bästa högtid. Med jul på en trygg andraplats. Hur kom jag fram till



2 svar
Haha, men det är lätt hänt, för det programmet är ju så överdrivet stackars-dom-som-inte-har-något-kvar-i-hela-vääärlden-amerikanskt det kan bli! Men no worries, bästa KILLkompisen gråter till det med! 😀
Hoppas allt är bra med dig vännen, det var ju evigheter sedan vi sågs! Skandal. Kram på dig!
Det var det, det får vi göra något åt! Nästa år! 😉