Happ, så nu sitter man här och snyftar framför ”Extreme Home Makeover” igen och vi har inte ens kommit till första reklampausen än!

2 svar

  1. Haha, men det är lätt hänt, för det programmet är ju så överdrivet stackars-dom-som-inte-har-något-kvar-i-hela-vääärlden-amerikanskt det kan bli! Men no worries, bästa KILLkompisen gråter till det med! 😀

    Hoppas allt är bra med dig vännen, det var ju evigheter sedan vi sågs! Skandal. Kram på dig!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En hemma-midsommar

Jag har på senare år landat i åsikten att midsommar är min bästa högtid. Med jul på en trygg andraplats. Hur kom jag fram till

Glamping på Fäberget

Höga Kusten alltså. HUR lyckos är jag egentligen som får bo på den här vackra vackra platsen? Det sägs ju att man blir hemmablind men

Lilarandig torsdagskväll

Intressant ändå hur vi har kommit så långt i utvecklingen men ändå blir de bästa selfiesarna med inbyggda datorkameran typ. Tänkte bara ge er en

Fotografering för Social Brand Lab!

Häng med på hur det gick till när promotionmaterialet för Social Brand Lab blev till – från fotografering till grafisk design.