Spritrea på Rådhuset!

Spritrea på Rådhuset!

Det blev utgång trots allt igår, Moppet blev piggare framåt kvällen så hon kastade sig på ett tåg och mötte upp mig och Penny på Rådhuset där de, OS eller något till ära, reade ut spriten, ett glas vin kostade bara 19 kronor! Och detta varje dag ”fram till 02” (alltså hela kvällen)! Jag undrar vem där inne som har fått OS-dille?! Men det verkar funka iaf, stället var så gott som fullsatt!

Ett försök att anamma ”hög-midja-modet”. How did I do?
Rött linne, MQ
Väst, Vero Moda
Cityshorts, H&M
Bälte, Lindex
Mönstrade strumpor, Lindex
Stövlar, Betty Blue

Njut av fler bilder från kvällen här!

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Varför ska jag ha en maillista?

För lite drygt ett år sedan blev jag med maillista. Jag skrev då det här inlägget om alla fördomar jag själv haft mot ”nyhetsbrev”, om

95. Om att våga visa upp sig själv med Camilla Hamid

Det här avsnittet med allas vår bakningsälskande Camilla Hamid är fyllt till bredden med kloka insikter, syn på livet och sociala medier – förstås. Camilla berättar om hur hon från början aldrig visade upp sig själv på bild i sina kanaler, hur Matprise…

Att coacha en deltagare i årets Robinson

Hanna är en av deltagarna i årets Robinson! Och en av mina coachingklienter! Hanna mailade mig i oktober förra året på jakt efter en coach.