Jaja. Jag fattar. Ni har tagit studenten. Ni har varit närvarande i tre år. Fy fan va ni är bra.
Grattis. På måndag är ni arbetslösa.
Bitter? Jag? Hur kan du tro nått så dumt.
Jaja. Jag fattar. Ni har tagit studenten. Ni har varit närvarande i tre år. Fy fan va ni är bra.
Grattis. På måndag är ni arbetslösa.
Bitter? Jag? Hur kan du tro nått så dumt.

”Du skickar ALDELES för många mejl! Det känns spammigt och oseriöst! Det är för mycket! Jag VAR intresserad men känner nu att det nog inte

Den här dagen kommer folk troligtvis minnas som ”en av sommardagarna i april”. Igår var det över 20 grader varmt ute, uteserveringarna var överfulla och

Hej och välkommen till en ny månadsrecap! Den här gången är det februari jag har att bjuda på och allt det som hör därtill. Februari

Härom dagen kikade vi ju på första halvan av förra veckan, då jag var i Göteborg och pratade på ”Världens farligaste möte”. Idag tänkte jag
Ett svar
Hej!
Det där känner jag igen. :o)