Jaja. Jag fattar. Ni har tagit studenten. Ni har varit närvarande i tre år. Fy fan va ni är bra.

Grattis. På måndag är ni arbetslösa.

Bitter? Jag? Hur kan du tro nått så dumt.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Be inte om ursäkt för att du säljer

”Du skickar ALDELES för många mejl! Det känns spammigt och oseriöst! Det är för mycket! Jag VAR intresserad men känner nu att det nog inte

Långa, korta februari

Hej och välkommen till en ny månadsrecap! Den här gången är det februari jag har att bjuda på och allt det som hör därtill. Februari

Halva vecka 21 i 13 bilder

Härom dagen kikade vi ju på första halvan av förra veckan, då jag var i Göteborg och pratade på ”Världens farligaste möte”. Idag tänkte jag