I vanlig ordning var Mary ungefär ett dygn sen till middagen. Men det gjorde inget, för när hon väl dök upp med Fredrik i släptåg, så var lyckan total. Trots att vi var några personer kort för att kunna räkna det som en komplett reunion så var det alldeles underbart att åter få njuta av dessa härliga människors sällskap och prata härliga minnen från vår gemensamma höst i New York.

Att vi sedan så smått råkade tända eld på stället var ju faktiskt inte meningen. Och det luktade ju tomtebloss en stund.

Tapas på La Cucaracha.

Fredrik och Jessie var glada över att vara återförenade.

Jag och Marie pratade pojkar och fnittrade.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Ordet hälsa säger mig ingenting längre

Jag spyr på ordet hälsa. Det är verkligen ett så sjukt uttjatat ord som tappat all form av innebörd och kraft. Det känns bara överpeppigt

Vlogg: Midsommar 2018

Du har ju redan sett en massa bilder från min midsommar i Friluftsbyn och nu kommer vloggen! Det är blomplockning, kransbindningskurs och en hambo i

Depp vs Heard

Depp vs Heard

Sällan tidigare har en rättegång orsakat sådant rabalder som denna. Filmstjärnor har ju den effekten. Alla har en åsikt – även de som knappt sett