Vad är väl en bal på slottet?

Vad är väl en bal på slottet?

Just nu lutar det fasligt mycket åt att jag stannar hemma ikväll, äter glass och tittar på ”Grey Gardens”. Och somnar runt halv åtta. Vad ska ni göra?

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vandring i magiska Linn O’ Dee

Välkommen tillbaka till Skottland! Till magiska tallskogar, porlande, kristallklara vattendrag och en mysig vandring i Linn O’ Dee! Minns ni snubben med äggen från förra

Hej och välkommen till en nystart!

I år har jag bloggat i 20 år. TJUGO ÅR! Fattar du? Helt sjukt. Inte riktigt än dock, började på hösten så det blir inte

Vecka 47 | Internetdagarna och SNÖ!

Den här veckan har jag föreläst lite, smidit lite silver och haft lite ångest. Lite upp och lite ner alltså, hela livets smörgåsbord! Förra måndagen

Årets första julbord

Jag älskar julbord. Så gissa om jag blev lycklig när jag blev medbjuden av Diadonna på årets första julbord anordnat av Lidl förra torsdagen. Vilken