Vad hände med våren jag hade beställt??

Vad hände med våren jag hade beställt??

Man ska verkligen inte ropa hej innan man är över bäcken, för då börjar det snöa igen. Igår och inatt kom det över 1 dm snö, säkert två på sina ställen, så imorse var det bara att pulsa iväg till jobbet i snöyra med mössan neddragen över öronen. Jag kände mig som en av kidsen på Frostmofjället, minus get. Så här i efterhand är jag glad att jag inte orkade sminka mig, nu var det iaf bara mascaran som rann när jag kom fram till jobbet. Behöver det tilläggas att jag vill ha sommar? Gärna imorrn.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

5 kommande Instagramfunktioner 2019

Det händer mycket i vår favoritapp – Instagram! Under året kommer en speciell kontoprofil för dig som är influencer, du kommer kunna skapa egna filter

Balesudden

Dagsvandring till Balesudden

Härom veckan åkte jag, mamma och morbror Roger iväg på en dagsvandring ut till Balesuddens naturreservat. Balesudden är en halvö som ligger ungefär en mil

Mål för entreprenören & #lifvet 2020

2020. Ett nytt decennium. Det är stort! Jag vet att det bara är ”ännu ett år” men det är något lite magiskt över sådana här