Man ska verkligen inte ropa hej innan man är över bäcken, för då börjar det snöa igen. Igår och inatt kom det över 1 dm snö, säkert två på sina ställen, så imorse var det bara att pulsa iväg till jobbet i snöyra med mössan neddragen över öronen. Jag kände mig som en av kidsen på Frostmofjället, minus get. Så här i efterhand är jag glad att jag inte orkade sminka mig, nu var det iaf bara mascaran som rann när jag kom fram till jobbet. Behöver det tilläggas att jag vill ha sommar? Gärna imorrn.

5 kommande Instagramfunktioner 2019
Det händer mycket i vår favoritapp – Instagram! Under året kommer en speciell kontoprofil för dig som är influencer, du kommer kunna skapa egna filter


