Jessica är hemma igen! Hon har varit i Australien och jobbat i typ en miljon år (i verklig tid sex veckor) och jag har saknat henne som en tok! Hemvändandet firade vi genom att köpa en flaska bubbel och lite sushi och sätta oss i Tanto. Det regnade lite på oss men vi var rätt glada ändå.

Sedan gick jag (vi) till Loopen för tredje gången på lika många dagar. Jag börjar nästan tycka att de kan sponsra mitt vindrickande där med tanke på all reklam de får av mig. Där tog vi plats på bryggan och blev senare moonade för av en kille i rosa skjorts på en stor båt. Han sprutade någon slags bubbel runt sig och fistpumpsdansade. Hans mamma måste vara så stolt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En regnig söndag vid köksbordet

Finns det något bättre och mysigare än en söndag vid köksbordet men en god vän, en termos kaffe, en helt ny Taylor Swift-platta och varsin

Välkommen Luna!

Nu är det nästan en vecka sedan hon kom in i mitt liv. Lilla Luna. Fluffig och yvig och mild och så mycket kärlek. Jag

LUND med Jenny och Carin

En helg för själen i Lund

När jag var till Malmö för sisådär en månad sedan passade jag på att klämma in en helg i Lund innan jag åter igen tog

61. Sabina Decireé

Sabina Decireé är 24 år och började göra YouTube för fyra år sedan – och gjorde snabbt succé. Idag har hon över 125 000 följare och sedan 1,5 år sedan jobbar hon med YouTube på heltid. Sabinas dröm om att bli programledare blev alltså sann – dessutom…