Vi närmar oss lugna vatten

Vi närmar oss lugna vatten

Den värsta stormen har passerat. Vi är fortfarande inte inne på lugna vatten, men lite mer stiltje är det nu hos Casa Lindisen. Och jag är lättad. Och åh så kär.

Ikväll blir det grillning, melodifestival och lite partajajaj! För nu är partajandet lokaliserat till helgerna. Så det så.

Yey! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Bolagskvinnan – La Linda AB

Idag är ingen vanlig måndag. För idag är min första måndag som ägare till mitt alldeles egna aktiebolag. Tillåt mig presentera: La Linda AB 🥳🥳🥳⁠

Jag har byggt en odlingshylla!

Jag har byggt något! Med mina egna två händer! Jag har inget växthus (kanske nästa års husinvestering?) så den här tiden på året är det

10 bilder sedan sist

Imorse strax efter fem satt jag i bilen på väg till flygplatsen. På raksträckan precis innan man kommer fram till landningsbanan var jag tvungen att