Min sista vecka i Stockholm innan flytten gick till Övik bestod av packning, packning och mer packning. Samt en härlig fotoutflykt och avskedsfest med bästa gänget!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hur vågar man följa sina drömmar?

Jag fick ett mail med frågan ”Jag undrar bara vad har du säga till någon som är rädd att följa sina drömmar?”. Och jag hade

Maskrosmarmelad

Maskrosmarmelad (och lite på rabarber med)

Visste du att man kan göra marmelad på maskrosor?? Innan jag var på Klimatklubbens första klimatfrukost där i maj hade jag inte heller någon aning

Jag har blivit med tavelvägg!

Jag har äntligen blivit med tavelvägg!! Kolla så himla magisk den är! Så nöjd!! I så rackarns många år har jag önskat mig en alldeles