Idag känner jag mig mycket piggare! Halsen är fortfarande igenkloggad och jag är lite seg i bollen, men febern är borta! Så jag hoppas på att det var en sådan 48-timmars bug och provar på att jobba idag! 🙂 Sista dagen på praktiken för den här gången, då kan man ju inte ligga sjuk! Dumheter. Och förhoppningsvis blir det ju EM i helgen… 🙂

Om min comfort zone och att krossa mitt eget glastak
”Life is what happens outside your comfort zone.” Det här citatet är ord jag levde efter i många år. Det var mitt ”carpe diem”, du


Ett svar
Hoppas det går bra att jobba.