Idag känner jag mig mycket piggare! Halsen är fortfarande igenkloggad och jag är lite seg i bollen, men febern är borta! Så jag hoppas på att det var en sådan 48-timmars bug och provar på att jobba idag! 🙂 Sista dagen på praktiken för den här gången, då kan man ju inte ligga sjuk! Dumheter. Och förhoppningsvis blir det ju EM i helgen… 🙂

Fyra dagar i Göteborg
För några veckor sedan tog jag ett tåg till Stockholm och sedan ett tåg till till Göteborg och när jag kom fram hälsade Drottningtorget mig



Ett svar
Hoppas det går bra att jobba.