Idag känner jag mig mycket piggare! Halsen är fortfarande igenkloggad och jag är lite seg i bollen, men febern är borta! Så jag hoppas på att det var en sådan 48-timmars bug och provar på att jobba idag! 🙂 Sista dagen på praktiken för den här gången, då kan man ju inte ligga sjuk! Dumheter. Och förhoppningsvis blir det ju EM i helgen… 🙂

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Göteborg

Fyra dagar i Göteborg

För några veckor sedan tog jag ett tåg till Stockholm och sedan ett tåg till till Göteborg och när jag kom fram hälsade Drottningtorget mig

Första veckan i december

Det har gått en hel vecka av december och snart är det här året slut. Minns du när man var tonåring och åren liksom kröp

Första veckan av 2020

Nyårsafton kom och gick och helt plötsligt var vi inne i ett helt nytt decennium och jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen.