Idag känner jag mig mycket piggare! Halsen är fortfarande igenkloggad och jag är lite seg i bollen, men febern är borta! Så jag hoppas på att det var en sådan 48-timmars bug och provar på att jobba idag! 🙂 Sista dagen på praktiken för den här gången, då kan man ju inte ligga sjuk! Dumheter. Och förhoppningsvis blir det ju EM i helgen… 🙂

Vecka 47 | Internetdagarna och SNÖ!
Den här veckan har jag föreläst lite, smidit lite silver och haft lite ångest. Lite upp och lite ner alltså, hela livets smörgåsbord! Förra måndagen



Ett svar
Hoppas det går bra att jobba.