Idag känner jag mig mycket piggare! Halsen är fortfarande igenkloggad och jag är lite seg i bollen, men febern är borta! Så jag hoppas på att det var en sådan 48-timmars bug och provar på att jobba idag! 🙂 Sista dagen på praktiken för den här gången, då kan man ju inte ligga sjuk! Dumheter. Och förhoppningsvis blir det ju EM i helgen… 🙂

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vecka 47 | Internetdagarna och SNÖ!

Den här veckan har jag föreläst lite, smidit lite silver och haft lite ångest. Lite upp och lite ner alltså, hela livets smörgåsbord! Förra måndagen

65. Ebba Kleberg von Sydow

Ebba Kleberg von Sydow är inget mindre än en legend i bloggvärlden. Hon började sin bloggkarriär redan 2004 på Expressen, där hon jobbade som journalist med att innovera fredagsbilagan. Sedan dess har hon kunnat lägga till titlar som författare…