En liten uppfräschning lagom till att jag flyr landet, såklart med New York-tema. Sidebaren ska göras om också, men en sak i taget. Så om du läser i RSS, pallra dig över till valfri webbläsare och avnjut layouten i all sin glans.

Do we likey? 🙂

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Gravid vecka för vecka

Gravid vecka för vecka – Avsnitt 2

Glad fredag! Idag släpps mitt andra avsnitt i Gravid Vecka för Vecka och i det här avsnittet berättar jag om hur jag kom fram till

En söndag då jag stöpte ljus i Brynge

När mamma fyllde år för några veckor fick hon, i present av mig och Anna, en eftermiddag då vi tillsammans skulle åka iväg och stöpa

Hejhej Slottet!

I allt det här med sommar och bloggfunk så har jag ju helt missat att jag fortfarande har historier att dela med mig av från