En liten uppfräschning lagom till att jag flyr landet, såklart med New York-tema. Sidebaren ska göras om också, men en sak i taget. Så om du läser i RSS, pallra dig över till valfri webbläsare och avnjut layouten i all sin glans.
Do we likey? 🙂
En liten uppfräschning lagom till att jag flyr landet, såklart med New York-tema. Sidebaren ska göras om också, men en sak i taget. Så om du läser i RSS, pallra dig över till valfri webbläsare och avnjut layouten i all sin glans.
Do we likey? 🙂
Glad fredag! Idag släpps mitt andra avsnitt i Gravid Vecka för Vecka och i det här avsnittet berättar jag om hur jag kom fram till

När mamma fyllde år för några veckor fick hon, i present av mig och Anna, en eftermiddag då vi tillsammans skulle åka iväg och stöpa

I allt det här med sommar och bloggfunk så har jag ju helt missat att jag fortfarande har historier att dela med mig av från

Min telefon är full av bilder som det aldrig blir något av. För jag tog kanske bara en bild vid det tillfället eller bilden hör
3 svar
We likey a lot! Du är så duktig!
Yes we do!! 🙂 <3
Snart ses vi! och i DC denna gång, inte helt fel 😉