Ni har väl inte glömt att tävla?

Ni har väl inte glömt att tävla?

Hörrni, medan jag drar till läkaren så kan väl ni passa på att tävla i min och Loveyewears tävling om presentkort på 500 kr hos dem. Grymmers vinst ju. Seså, spring och tävla nu!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Triggerhappy

Det är onsdag, jag sitter på ett tåg till Skinnskatteberg där jag ska föreläsa ikväll och så läser jag om Kenza som blivit anmäld till