Vad fan håller jag på med?! #20 – Feminism och värdegrunder

Vad fan håller jag på med?! #20 – Feminism och värdegrunder

Jag är feminist. Det är inte en stor grej, för mig är det lika självklart som att andas. Jag har tidigare skrivit om 11 anledningar varför feminismen behövs och de är fortfarande i allra högsta grad aktuella.

I veckans avsnitt av ”Vad fan håller jag på med?!” pratar jag och Alexandra om just feminism och hur vi etablerar värdegrunder i sitt företag. Hur man andas det man tror på.

Lyssna här eller i din poddapp!

Lyssna på alla avsnitt av podden här eller i din poddapp! Och gilla oss på Facebook!

// 42/100

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

April, april!

Den första april, dagen då jag fyllde 42 år, då låg fortfarande snön i stora högar på gården. En positiv grej med det dock är

Jag är nominerad till Årets Landsbyggare!

Jag är en av finalisterna till titeln ”Årets Landsbyggare” i kategorin ”Attityd”!!!! Årets Landsbyggare är ett årligt pris som tilldelas någon som har gjort en

För tjock för att bli gravid?

God söndag! Hur mår du? Jag har larvat omkring i lägenheten hela helgen, jobbat lite, tagit några tupplurar och tittat på alldeles för många avsnitt

106. Om att lägga fokus på rätt saker med Flora Wiström

När Flora Wiström, bloggare, skribent och författare, gästade podden för fem år sedan, som min andra gäst någonsin, delade hon bland annat med sig av sina bästa bloggtips och outade sig själv som hipsterbloggare (med lite hjälp från mig).Nu är hon til…