Lunch på Friday's med Jenny och Johanna och utsikt över ett underbart Kungsan. Körsbärsträden blommar fortfarande men redan börjar de rosa små blombladen täcka asfalten.

090429-pressfrukost-171

090429-pressfrukost-172

090429-pressfrukost-173

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Sociala Medier-dagen i Karlstad

Sociala medier-dagen i Karlstad

Förra veckan åkte jag till Karlstad! Jag var nämligen inbjudan som en av talarna på Sociala Medier-dagen som ägde rum där förra tisdagen. En av

Hjortronjakt

Jag har plockat alldeles för lite bär i år. Augusti har varit väldigt stressig och jag har inte hunnit ut i bärskogen en enda gång

Övik

Hemvändaren – nu händer det!

Jag berättade ju här på bloggen för ganska precis en månad sedan att jag bestämt mig för att flytta hem till Övik – men inte