Lunch på Friday's med Jenny och Johanna och utsikt över ett underbart Kungsan. Körsbärsträden blommar fortfarande men redan börjar de rosa små blombladen täcka asfalten.



Lunch på Friday's med Jenny och Johanna och utsikt över ett underbart Kungsan. Körsbärsträden blommar fortfarande men redan börjar de rosa små blombladen täcka asfalten.




Förra veckan åkte jag till Karlstad! Jag var nämligen inbjudan som en av talarna på Sociala Medier-dagen som ägde rum där förra tisdagen. En av

Jag har plockat alldeles för lite bär i år. Augusti har varit väldigt stressig och jag har inte hunnit ut i bärskogen en enda gång

Jag berättade ju här på bloggen för ganska precis en månad sedan att jag bestämt mig för att flytta hem till Övik – men inte

I år har jag gjort något som är otroligt olikt mig. Jag har PLANERAT. Och inte nog med det – jag har planerat HELA 2020!
2 svar
Pressfrukost! Utan mig? Snyft 🙂
Oj! Det var inte meningen att glömma dig, jag höll inte i inbjudningarna men skickade ut några i sista sekunden och jag måste ha missat dig. Sorry! Nästa gång, pråmmiss!