Vad var klockan sa du?

Vad var klockan sa du?

Jag tror inte att jag har ätit middag innan klockan sex sedan.. ja, sedan jag var hemma hos mamma sist. Där äter man middag redan klockan fyra. Så nu är det dags för ovanligheter. Och Gossip Girl.

Nu är frågan vad jag ska göra med resten av kvällen. Jag tänkte i ett svagt ögonblick att jag skulle rensa garderoben. Men det lutar nog åt att jag somnar framför tv:n istället. Varför är man så trött? Nu är det ju ljust ute?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

7 saker jag vill förändra som politiker

Det är tre veckor till valet och om du redan är överväldigad av alla affischer, debatter och slagkraftiga rubriker – jag hör dig. Så jag

Sommarbucketlist

Sommaren peakar tydligen just nu (ska 18 grader vara peaken, really?!) och jag känner att det är hög tid att knåpa ihop en bucketlist över

November – kommer du ihåg mig?

I november började solen sjunka längre och längre ner mot horisonten och tog sig knappt ovanför trädtopparna i slutet. En morgon åt jag frukost med