Jag tror inte att jag har ätit middag innan klockan sex sedan.. ja, sedan jag var hemma hos mamma sist. Där äter man middag redan klockan fyra. Så nu är det dags för ovanligheter. Och Gossip Girl.
Nu är frågan vad jag ska göra med resten av kvällen. Jag tänkte i ett svagt ögonblick att jag skulle rensa garderoben. Men det lutar nog åt att jag somnar framför tv:n istället. Varför är man så trött? Nu är det ju ljust ute?



