Skamlöst självälskande

Skamlöst självälskande

Nämen, se så fint Tyra fått det på sin blogg! Är inte headern väldigt tjusig? Sådär proffsig och glammig?

Okej. Jag erkänner. Det är jag som har gjort den.

7 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

10 år med Leia!

Igår var det 10 år sedan jag träffade hon som skulle bli min allra bästa kompis och en av de viktigaste individerna i mitt liv

Sista kvällen i Kvaved

Ganska precis ett år efter att jag landat i Kvaved ska jag alltså ta farväl. Eller ja, farväl är kanske lite dramatiskt, huset finns ju

Bokmässan 2018

Tack Bokmässan!

Foto: Madeleine Wejlerud Vilket jädra kalas! Det är måndag och jag är fortfarande helt golvad efter alla intryck, alla otroligt inspirerande samtal och alla lovord