Nämen, se så fint Tyra fått det på sin blogg! Är inte headern väldigt tjusig? Sådär proffsig och glammig?
Okej. Jag erkänner. Det är jag som har gjort den.

Nämen, se så fint Tyra fått det på sin blogg! Är inte headern väldigt tjusig? Sådär proffsig och glammig?
Okej. Jag erkänner. Det är jag som har gjort den.


Igår var det 10 år sedan jag träffade hon som skulle bli min allra bästa kompis och en av de viktigaste individerna i mitt liv

Efter inte ens två dagars överläggningar kom juryn tillbaka med ett beslut i fallet Depp vs Heard. Jag satt och tittade på Legal Bytes stream

Ganska precis ett år efter att jag landat i Kvaved ska jag alltså ta farväl. Eller ja, farväl är kanske lite dramatiskt, huset finns ju

Foto: Madeleine Wejlerud Vilket jädra kalas! Det är måndag och jag är fortfarande helt golvad efter alla intryck, alla otroligt inspirerande samtal och alla lovord
7 svar
WOW!
Jag tar det som en komplimang, tack! 🙂
Riktigt snygg header! Fasen vad duktig du är 🙂
Tack snälla! 🙂
Headern är kanonfin!
Du har en väldigt fin och trevlig blogg!
Åh, tack söta du! 🙂
Den blev jätte fin!