
Imorse var det premiär för mina (otroligt skitiga) Ray-Bans i vårsolen. Sweeeet.

Imorse var det premiär för mina (otroligt skitiga) Ray-Bans i vårsolen. Sweeeet.

Gårdagen började kanske inte på topp. Jag poddade med Alex, som vanligt på tisdagsmornar, och inte nog med det – jag fick också ett litet

Ibland är man med kollegorna på flott kalas. Elin, Clara och jag på Stora Influencerpriset. Att jobba som influencer kan se ut som världens mest

Hej och välkommen till juli! Vi fortsätter i samma anda som juni med djurgos och Siverts bygg. Jag vet inte hur tydlig jag var innan

Igår samlades glada centerpartister på Bruksgodset i Banafjäl för att peppa igång inför valspurten. Det är ju val den 11 september och nu börjar det
Ett svar
Sweet is the word:)