Always look on the bright side of life.

Imorse var det premiär för mina (otroligt skitiga) Ray-Bans i vårsolen. Sweeeet.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En tisdag i skogen. I solen. På skidor.

Gårdagen började kanske inte på topp. Jag poddade med Alex, som vanligt på tisdagsmornar, och inte nog med det – jag fick också ett litet

Elin, Clara och jag på Stora Influencerpriset

Ensam är inte stark

Ibland är man med kollegorna på flott kalas. Elin, Clara och jag på Stora Influencerpriset. Att jobba som influencer kan se ut som världens mest

Månadsrecap: Juli 2023

Hej och välkommen till juli! Vi fortsätter i samma anda som juni med djurgos och Siverts bygg. Jag vet inte hur tydlig jag var innan

30 dagar till val(vinst)!

Igår samlades glada centerpartister på Bruksgodset i Banafjäl för att peppa igång inför valspurten. Det är ju val den 11 september och nu börjar det