Jordgubbar!

Jordgubbar!

Årets första jordgubbar! Visserligen från Spanien men ändå. Det smakar sommar och värme och härlighet! Inhandlade nu på eftermiddagen tillsammans med liljorna på Hötorget.

I afton sitter jag hemma och jobbar på bilder för Viasat och tittar simultant på ”The Hunger Games” på Netflix. Det är inte riktigt en avslappnande kvällsfilm med allt dödande och känslostormar och galenskaper som pågår i den där skogen. Men jag är ju tokkär i Jennifer Lawrence.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Skönhetsfavoriter i mars

Inlägget innehåller annonslänkar (läs mer i min reklampolicy) Glad tisdag mina vänner, idag tänkte jag att vi skulle kika på mina skönhetsfavoriter i mars!  Haha,

113. Minisode: Det största misstaget nya influencers gör

DET STÖRSTA MISSTAGET NYA INFLUENCERS GÖR / Jag har jobbat med digitala influencers i över 10 år och det är en sak som fortsätter komma upp om och om igen när det gäller för nya influencers att börja tjäna pengar på sina kanaler.Eller rättare sagt -…

En alldeles speciell lördagsmorgon.

Idag är en alldeles speciell lördagsmorgon. För idag släpps Social Brand Lab, onlinekursen som jag arbetat som en liten iller med det senaste halvåret. Jag