Hemmajobb idag. Jag trodde ju faktiskt att byggjobbarna var klara med vår balkong eftersom de inte varit här och borrat på ett par dagar men naääeee. Nu står en kille två meter ifrån mig, med ett glasfönster emellan och borrar på balkongen ovanpå vår. *vvrrrrrrrrrrr*

On the bright side verkar det faktiskt som att de snart är klara för nu har vi fått upp plåten som ligger runt balkongen, ni vet den som hindrar kids, katter och diverse fyllon från att trilla ut mellan själva järnpinnarna på balkongen. De har t.o.m. tagit bort plasten som har täckt hela vardagsrumsfönsret nu i ett par månader, det måste ju vara ett gott tecken!

*vvvrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Om man skulle sätta sig och skriva en artikel i den här lugna och rofyllda miljön?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Torsdagsdrama

Alltså, vilken jävla dag. Igår åkte jag hem till Övik eftersom vi idag skulle ta farväl av Annas pappa som gick bort för några veckor