Vad fan håller jag på med?! #51 – ”Vi säljer inte, vi löser problem!”

Vad fan håller jag på med?! #51 – ”Vi säljer inte, vi löser problem!”

Vad fan håller jag på med?!

 

Vet ni vad? Det har hänt något magiskt. Något som inte hänt på en väldigt lång, lång tid.

Jag har alltså nått min säljbudget för april månad – innan april månad ens hade börjat.

Insert fanfarer och trumpeter och ett urval av tappade hakor. 

Jag vet!!! Jag har alltså lyckats sälja! Som fan!! Visserligen så var ett av de bäst betalda uppdragen efter att kunden sökt upp mig men jag tänker att det räknas ändå och jag får vara lycklig för det.

Det här pratar vi om i veckans avsnitt av ”Vad fan håller jag på med?!” och även Alex har haft en grym vecka! Dessutom pratar jag om mitt beslut att skaffa barn själv. <3

6 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Sommarvloggvecka #1 – Myshelg i Skellefteå

I mörkaste november behöver vi lite ljus och pepp – därför bjuder jag på en sommarvloggvecka så här inför advent! Vi börjar i Skellefteå i

Vlogg: Min midsommar 2020

Häng med till Höga Kustens skärgård och Sandvikens fiskeläge på ULVÖN där jag spenderade midsommar för andra året i rad. Ljuvligt! Se blogginlägget från midsommarafton

ICON Fest & Ping Helsinki!

Arrangemang som riktar sig mot influencers som yrkespersoner och kreatörer är inget som direkt brukar dugga tätt. När jag först anordnade BBCON 2016 så var

Back to life

Hej hörrni! Glad september! Jag tänker mest försöka ignorera det faktum att det är en evighet mellan varje blogginlägg därför det äääär så tråkigt att