Nej vet ni, that's it. När inte ens Emma kan kommentera med det rackarns Disqus-systemet så skrotar vi det. Jag vill ju inte skrämma bort er, jag tycker ju om att prata med er!
Bättre så här?
Nej vet ni, that's it. När inte ens Emma kan kommentera med det rackarns Disqus-systemet så skrotar vi det. Jag vill ju inte skrämma bort er, jag tycker ju om att prata med er!
Bättre så här?

Inlägget innehåller annonslänk för Bokus & Livsstilsbibeln Happy Monyay, kompis! Det är väl inte mer än passande att inleda denna måndag med att berätta om

Häng med på hur det gick till när promotionmaterialet för Social Brand Lab blev till – från fotografering till grafisk design.

Jag var ju i Stockholm förra veckan (igen) och lyckades tajma in besöket med releasefesten av Marias, Emmas och Johannas sprillans nya bok – ”Gör skillnad – från klimatångest till handlingskraft”.

Idag är det 10 år sedan jag la upp min första bild på Instagram. Lite drygt tre veckor efter att appen lanserades den 6 oktober
Ett svar
Jaaa, mycket bättre! 🙂