Jag hatar när folk ställer in möten i sista sekunden som man planerat hela sin dag efter. Vad göra nu då? Ett till möte på eftermiddagen, men jag funderar allvarligt på att sätta mig i solen någonstans och skriva texter till katalogen. Hellre det än hemma i vardagsrummet. Någon som vill äta lunch? 🙂

Dammiga nyhetsbrev? Nejnej – därför blir jag med mailinglista!
Nyhetsbrev. Det låter ju så dammigt 90-taligt. Och säljigt. Och spammigt. Samtidigt så älskar jag mail. Och de som gör nyhetsbrev bra älskar jag mest



4 svar
Åh jag hade gärna lunchat men jag måste plugga hela dagen.
Skulle gärna luncha om jag kunde svälja. Streptokocker nu igen. :S
JOHANNA:
En annan dag! 🙂
MONIKA:
Men var får du skiten ifrån hela tiden??
Ptja, besökarna på jobbet, trängseln på t-banan? You name it. 😉
Men denna läkare ska skicka remiss nu iaf, så mandlarna ska bort, BORT!! Never again!