Jag hatar när folk ställer in möten i sista sekunden som man planerat hela sin dag efter. Vad göra nu då? Ett till möte på eftermiddagen, men jag funderar allvarligt på att sätta mig i solen någonstans och skriva texter till katalogen. Hellre det än hemma i vardagsrummet. Någon som vill äta lunch? 🙂

4 svar

  1. Ptja, besökarna på jobbet, trängseln på t-banan? You name it. 😉
    Men denna läkare ska skicka remiss nu iaf, så mandlarna ska bort, BORT!! Never again!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Balesudden

Dagsvandring till Balesudden

Härom veckan åkte jag, mamma och morbror Roger iväg på en dagsvandring ut till Balesuddens naturreservat. Balesudden är en halvö som ligger ungefär en mil

Elfvinggården

En fredag på Elfvinggården

I fredags var jag och hälsade på på Elfvinggården, en alldeles fantastisk liten gård insprängd i ett villaområde i Domsjö utanför Övik. Jag skulle dit

Yrke: Influencer

Mitt bokomslag!

Detta inlägg är en del av ett reklamsamarbete med Blank Page och ”Yrke: Influencer” Hörrni. Idag är en helt galet spännande dag. För idag går min bok