
Hej januari du är fin och stormig
Alltså det här med ny bloggdesign gör ju under för bloggpeppen! Helt plötsligt går jag omkring och funderar på blogginlägg jag vill skriva och bilder

Alltså det här med ny bloggdesign gör ju under för bloggpeppen! Helt plötsligt går jag omkring och funderar på blogginlägg jag vill skriva och bilder

Överfull av energi men helt jävla slut i huvudet. Ungefär så mår jag just nu (och det syns!). Jag sitter på tåget hem efter fyra

I början av mars kom Maria från Örnsköldsviks Allehanda, vår lokaltidning, hem till mig för att göra ett ”hemma hos”-reportage. Det var väl ungefär det

I över två år hade jag väntat på den här resan, sedan jag fick den i 40-årspresent av mamma och syster Anna den 1:a april
3 svar
Najs! Ser läckert 60-taligt ut!
Tack! 🙂
Jättesnyggt!!