Jag rinner bort! Valet av kläder var baserat på en molnig himmel, men likt förbannat är det bastu ute!

Jeans, Cubus
Top, Vero Moda
Bälte, ASOS
Pumps, Bianco

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hej januari du är fin och stormig

Alltså det här med ny bloggdesign gör ju under för bloggpeppen! Helt plötsligt går jag omkring och funderar på blogginlägg jag vill skriva och bilder

Hela Övik

I början av mars kom Maria från Örnsköldsviks Allehanda, vår lokaltidning, hem till mig för att göra ett ”hemma hos”-reportage. Det var väl ungefär det