Den där lille ljuspunkten blev inte så mycket mer än bara det, så nu blir det till att bära sorgedräkt resten av veckan. Tillbaka till ruta ett.

Dessa skulle passa väldigt bra till sorgedräkten(i brons). Jag vill tröstshoppa. Vissa tröstäter (vilket jag oxå gör ibland), jag tröstshoppar.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Skörda spenat

Innan det blev frost och svinkallt så skördade jag en massa spenat. Vår spenat har verkligen växt som ogräs i år och vi visste knappt

Vinter 2.0

Hej helgen! Jag sitter på tåget till Stockholm där jag ska hänga ett gäng dagar och jobba, spa:a och prata på en konferens. Solen skiner

Tacka gudarna för ögonbrynsfärg

När jag var i Italien nu nyligen så var jag helt osminkad i ungefär 7 dagar av 8. Det var liksom inte lönt att kladda